London soon

 
 
Bara 12 dagar kvar tills jag hoppar på flyget till London för en helg amongst the Brits. Det blir för övrigt mycket resor den kommande månaden, men så tycker jag ju också väldigt mycket om att resa. London har jag också börjat tycka om mer de senaste gångerna jag varit där. Det enda jag inte gillar är de långa avstånden. Det tar ju en halvtimme att gå mellan tunnelbanestationerna och själva systemet är inte alls lika smidigt som Paris metro. Annars är det en riktigt intressant stad med en skönt avslappnad atmosfär. 
 
Har ni några tips på butiker eller caféer jag inte får missa när jag är i London? 
 
 
Travels | |
#1 - - Sara:

Jag älskar London, önskar att jag åkte tillbaka snart. :) Du kommer få det toppen!

#2 - - Lena:

Beror på vad du gillar för affärer. Och om du reser till London så är det ju nästan ett måste att se en musikal. :P

#3 - - Louise:

Vad roligt att resa, ha så kul :D

#4 - - H:

Cafe Boheme i Soho är en favorit fast det är ju ett franskt ställe men det kanske inte spelar någon roll.

Upp