Grasse Matinée

 
 
När jag var i London fick jag en idé att köpa några snygga läppstift så att jag kan se extra classy ut i vår. Så det gjorde jag också. Ett åt det aprikosfärgade hållet och ett lite mörkare. Båda från MAC. Jag köpte även en ny ljus ögonskugga eftersom den jag haft innan gått sönder. Tyvärr tänkte jag inte på valutaväxlingen när jag betalade med mitt svenska kort, så det kostade mer än jag troligtvis hade betalat på Åhléns City här hemma. Oh well, man kan inte alltid vara den skarpaste kniven i lådan.
 
Jag har spenderat halva dagen i sängen. Kollat på The Hills och Ally McBeal, läst bloggar jag annars aldrig har tid att läsa och njutit av att ha en dag utan några som helst planer. Nu får det däremot vara slut på denna grasse matinée som sträckt sig till tidig förmiddag. Jag ska packa upp min resväska och ta tag i städningen. Om jag orkar kanske det blir en repa på gymmet också, men jag lovar inget. Först och främst behöver jag en kopp kaffe. 
 
 
 
Beauty | |
Upp