So far so good

 
 
Jag ville bara kika in och säga att jag har det toppen här i London än så länge. De här två tar väl hand om mig. Jag har inte min dator med mig och det är inte världens snabbaste Wi-Fi här, så det får bli en bild från Instagram. Där uppdaterar jag för övrigt lite oftare. Om ni läser från mobilen så är mitt konto länkat i menyn.
 
Idag gick vi upp relativt tidigt och promenerade till ett riktigt mysigt kafé för att äta frukost. God mat, skön stämning och underbart kaffe. Sedan har vi flanerat runt i butiker, besökt Broadway Market och gått en jäkla massa. Med andra ord är jag lite trött nu så jag ska ta en powernap innan vi ska göra oss i ordning för kvällen. Planerna är sushi och en nyöppnad cocktail bar i Soho. 
 
Absolutely lövly! 
 
 
London, Vacation | |
#1 - - Frida:

Åh vad heter det stället? Såg väldigt mysigt ut! :)

Svar: Det kommer ett inlägg om det. Håll utkik i morgon/måndag :)
Christine&OtherSweetStories

#2 - - Viktoria Muhr:

Har din syster någon blogg?! Vi funderar på att lämna Paris för London och det vore kul att läsa om någon som är där :) och hon verkar så gullig!

Svar: Åh vad söt du är. Hon ÄR gullig :) tyvärr har hon inte det längre!
Christine&OtherSweetStories

Upp