Red lips, blue jeans

 
Jag har haft en riktigt fixardag med utrensning i förrådet, tvätt och så en tur till Ikea med Linnéa där jag äntligen hittade en ram till min nya plansch som jag köpte på Fotografiska. Dessutom fick jag precis hjälp av en väldigt snäll kompis med den danska deklarationen så nu kan jag även stryka det från min to-do list. Med avdragen ska jag få tillbaka 350 DKK i stället för att betala drygt 4000 DKK som jag skulle gjort från början.
Thank you very much Denmark.
 
Det firar jag med att möta upp med min franska väninna Marie för middag och vin på fransk restaurang. Det ska bli riktigt trevligt för vi har försökt få ihop en träff i en evighet nu. Mitt röda läppstift får stå för den festliga lördagstouchen tillsammans med slitna jeans och en blus.
 
Bonne soirée mes petits chouchous! 
 
Weekend | |
#1 - - isabellasfoto.nu:

Hej :-) Får man fråga vad det var för ram du köpte, som passade så bra? Jag tänkte nämligen också köpa lite planscher från Fotografiska :) Kram

Svar: Jag köpte en mörkbrun från RIBBA, i stl 50x70 :)
Christine&OtherSweetStories

Upp