När jag går i mina gyllene skor

 
På tåget i morse pekade en man, som troligtvis var i 50-års åldern, på mina nya boots från Balmain för H&M och sa "fräcka skor du har", samtidigt som han la av ett leende. Tänk vad trevligt med folk som säger sådant i stället för att bara tänka det för sig själva. Vilken trevlig start på dagen att få en helt otippad komplimang från en främling. Inte för att jag på något vis varit med i processen att designa eller producera dessa boots, men jag blev ändå skitglad, skrattade lite och sa "tack så mycket, vad snällt av dig".
 
Fast, visst ÄR de coola? Jag har varken köat eller hängt på låset i online-shoppen, utan hade ren tur som sprang på dem på söndagen efter lanseringen. Jag gick in på H&M och då fanns några grejer kvar av kollektionen, bland annat dessa skorna. Jag hade kikat på dem tidigare och när de var så sköna och storleken passade perfekt kunde jag inte låta bli. Det fick bli en födelsedagspresent till mig själv. 
 
Shopping, Things I like | |
#1 - - Maria i Toulouse:

Riktigt coola skor faktiskt! Man tänker liksom "wow" när man ser dem! Han kanske var fransman?! ;)

Svar: Tack :) Haha nej han var svensk faktiskt!
Christine&OtherSweetStories

#2 - - Amanda:

Så coola!! Vill ha! :D

Svar: De finns säkert på Tradera, hehe ;)
Christine&OtherSweetStories

#3 - - Lis Mari:

De är supercoola! Kanske ska det vara mitt nyårslöfte, att säga det positiva jag tänker istället för att bara tänka det. Man blir ju så glad själv när någon säger der :)

Svar: Ja, eller så gör du bara det spontant när du tänker det nästa gång ;)
Christine&OtherSweetStories

#4 - - teruko:

Håller med! Härliga skor och visst är det underbart att inte snåla med spontana positiva kommentarer. Försöker ständigt tänka på det. Det är ju inte heller bara mottagaren som blir glad utan även man själv! Suveränt!

Svar: Ja verkligen!
Christine&OtherSweetStories

Upp