Christmaslights all over Paris




Någonting vackert med julen i Paris är de fina dekorationerna över hela stan. På Champs Elysées är alla träd fulla med omsorgsfullt placerade ljusslingor och framför allt så är varuhusen Printemps och Galeries LaFayette helt fantastiska. Tänk alla timmar de måste ha lagt på att fixa detta!

Se själva.





I skyltfönstren på Printemps. Dockor som dansar och spelar. Fantasiskt!


Skyltfönster från Christian Dior. Någon av de kaftanliknande grejerna kostar runt 40 000 kronor...


Häftigt va?


En megastor gran står över kosmetika-avdelningen på LaFayette.



Paris | |
#1 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

åh vilka ljuvliga bilder!

#2 - - Maja: STYLE & LIFE by LEIA:

Underbara underbara underbara bilder!!!! Så härligt att du verkar njuta därborta i utomlandet:)



Och dina fina nya tröjor....ja FIIIIINA var dom....speciellt den svarta då;)



kramar

#3 - - Karin:

Åh, älskar Lafayette på julen! Blev skitglad när jag insåg att det även fanns Lafayette i Nice :-) dock kommer jag ju åka dit efter jul, men ändå... stillar lite paris-abstinens!

#4 - - Nina:

Gud vilka fina bilder! Bodde ju precis vid la fayette när vi var i Paris :)

Ha en fin kväll.

#5 - - Robin:

Åh, det lär de ju ha tagit ner när jag kommer i slutet på januari :(

#6 - - Solli:

Gud vilka vackra foton! Jag hoppas att juldekorationerna hänger kvar när jag kommer den 5 januari! Hoppas även att kunna träffa dig i Paris :-)

Kram!

#7 - - Ellinor:

Fantastiskt vackert; vilka dekorationer!



Kram

Upp