A weekend in my hometown



Aldrig mer 5 månader utan my child.


Åh vilken helg jag haft! Inte en lugn stund över till bloggen... och ingen lust till det heller.
I torsdags kväll satte jag mig på ett flyg till Köpenhamn. Jag kände att det var alldeles för länge sedan som jag hade träffat alla jag älskar här hemma i Malmö. En dyr flygbiljett, men det var det värt!

Varför skrev jag inte det i bloggen undrar ni kanske nu? Jo jag bestämde mig för att överraska min älskade lilla kusin vitamin. Efter lite konspiration med hennes bästa vän och pojkvänn så lyckades jag hålla det hemligt. Tillsammans med några lögner.
Klampade in på hennes jobb och snacka om att hon inte var beredd på att jag skulle komma in där. Haha, oslagbart! Kramkalas och tårar.

Jag har myst med familjen, jag har festat med vänner från tonårstiden, jag har hållt i kanske Malmös sötaste nyfödda lilla tjej, jag har ätit lyxbrunch, jag har träffat trevliga pojkvänner(alltså inte mina då utan vänners), jag har fått fina födelsedagspresenter, jag har fått äran att vara brudtärna till en bästa kompis bröllop, jag har ätit ostmackor och O'boy, jag har haft "vet-du-vad-jag-drömde-inatt?"-morgonstunder, jag har dansat på KB, jag har fikat på Espresso House... etc etc.

Ikväll bär det tillbaka till Paris och jag åker tillbaka med en massa nya minnen, kärlek och värme, styrka och energi. Bara en månad kvar... sen åker jag tillbaka igen. En månad går snabbt och det kommer bli den bästa månaden under hella mitt år i paris. Det känner jag på mig!

Är hos Sophia nu. Ska lämna min dator på hennes jobb sen till bank och köpa presenter till vännerna i Paris. I eftermiddag fika med Isabelle. Sista insupandet av finaste vännerna här innan jag tar tåget över till Kastrup.
Vi ses tillbaka i Paris. Då ska jag uppdatera med en massa bilder från helgen, och även från mitt födelsedagsfirande!


Ciao!


Things I like | |
#1 - - b:

Låter helt fantastiskt! Jättekul.

Undar bara en sak ... hur fasiken hann du med allt?



Kram

#2 - - Karin:

Åh vad härligt! och jag håller med personen ovanför... haha!

#3 - - Ellinor:

Låter verkligen som om du haft en underbar helg.

Min helg har varit helt ok. Har jobbat och pluggat :P Blev inte mer spännande än så ;)



Kram

#4 - - Solli:

Vad kul att du gjorde en blixtvisit hemma i Sverige :-)



Kommer du att åka tillbaka till Paris i vår eller åker du hem för gott i december?

Hade varit kul att träffa dig i Paris :-)

Kram!

Upp