Månadens bästa nyhet!




När jag var på väg hem fick jag se detta vid Villiers. De öppnar en Amorino snart! Herregud, jag kan inte ens beskriva hur lycklig detta gör mig. Jag tror helt ärligt att detta kan vara höjdpunkten på hela helgen. Nej på hela månaden! Stackars Christophe kommer känna sig utnyttjad eftersom jag från och med bara kommer åka till honom för att ha nära till Paris godaste italienska glass.

Så här kan jag tänka mig att våra konversationer kommer gå till i sommar:

"Chérie, vill du komma över ikväll?"
"Nja.. det känns ju inte så lönt, Amorino är inte öppet vid denna tiden" *mummel mummel*
"Vad sa du?"
"Nej, inte ikväll, jag är trött. Men jag kan komma och luncha med dig i morgon" (efterrätt!)

Men alltså. Pojkvän OCH glassbar i samma område? Hur bra?!


Things I like | |
#1 - - Sofia:

Smarrigt! Det öppnade nyss en i våra kvarter också =)

Upp