Flowers in bed

 
För att ta en liten paus från Rom och återgå till nutid, så passar jag på att visa er typ världens skönaste och finaste sovlinne. Det ser lite ut som ett gammaldags lakan tycker jag. Jag köpte det på Oysho - som är en av mina favoritbutiker här i världen. Förutom pyjamasar så köper jag mycket underkläder i den butiken, men de har även klänningar, linnen, sköna byxor, träningskläder och badkläder. Oysho tillhör Zara-koncernen och har butiker över hela världen (bland annat Frankrike, Spanien, Italien, Kina...) och nu finns det tydligen även i Stockholm på Mall of Scandinavia. Så tips tips tips!
 
Jag har äntligen tagit tag i världens tråkigaste komma-hem-från-semestern-syssla, nämligen att packa upp väskan. Det är ju däremot så himla skönt när det väl är gjort. Efter det slängde jag ihop det här till middag och nu tänkte jag ta en snabb dusch medan det svalnar på spisen. Det ska bli så skönt att dra på mig pyjamas, krypa upp i sängen och äta en välförtjänt middag.
 
//Let's take a break from the Rome updates (there are more to come - promise!), and go back to real time. I just unpacked my suitcase, which is like the most boring thing I know, so I wanted to show you this pretty pyjama top. I bought it at Oysho - my favourite store when it comes to buying pajama pants and underwear. They also have other type of clothes like swimwear, dresses, tops and shoes. They are part of the Zara empire and have stores all over the world. I always go there whenever I'm at a place where they have a boutique located. 
 
Alright fellows. Time to hit the shower, then dinner and watch a series in bed. I deserve that after this day...
 
 
Shopping | |
Upp