My weekend so far

 
Fredagsmiddag ute, träning, fika, bebisar, vänner, sköna morgnar i sängen, storstädning, tvättstuga, vackra solnedgångar och blå himmel. Ungefär så har min helg sett ut än så länge. Det är inte särskilt varmt ute, men att solen skiner gör verkligen skillnad. Igår gick jag och la mig innan tolv och idag sov jag till halv tio. Jag behövde nog sova ordentligt. Det var så himla skönt.  
 
Solen skiner idag med så jag ska snart gå ut i det fina vädret. Min kompis Julia föreslog att vi skulle cykla bort till Slottsparken för en fika på trädgårdskaféet där. Vi får se om det är varmt nog för att sitta ute. Det är ganska kallt fortfarande (bara omkring 6 grader... brr!), så jag tänker inte göra som flertalet svenskar och gå ut i vårkläder. Jag såg en kvinna i sandaler igår. Come on! Haha, jag blir alltid så road av svenskarnas syn på när säsonger börjar och slutar.
 
Innan jag går ut ska jag diska och packa ner mina balettkläder. Jag har min dans kl 15 som vanligt och till skillnad från de senaste två gångerna så tänker jag inte komma dit i sista stund med andan i halsen. Jag måste verkligen jobba på min tidsoptimism. 
 
Weekend | |
#1 - - JUNITJEJ:

Vilken mysig helg!

Svar: Det var den :)
Christine&OtherSweetStories

Upp