Coffee, life and beautiful sceneries

 
Igår när jag var och fikade med Sandra på Hollandia, hade vi så trevligt att vi pratade bort 2,5 timme. Helt plötsligt insåg vi att eftermiddagen hade gått över till kväll och att de snart skulle stänga. Jag uppskattar verkligen att ha en vän som Sandra. Som precis som jag bott utomlands, gått genom tuffa perioder som gett både självinsikt och livserfarenhet och som jag kan skratta med åt sådant som andra kanske inte skulle förstå. Och som jag kan prata resor, Paris och framtidsdrömmar med. Dessutom är hon en riktigt fin person, både på utsidan och insidan.
 
Jag passade även på att ta några bilder av den vackra inredningen när det var tomt på folk i cafét. Det är så fint där. Det känns som att förflyttas 100 år bakåt i tiden. Både kaffet och alla kakorna är himmelskt goda. 
 
 
Nu är jag på väg hem till min bror med familj för att fira lite påsk. Det blir första året på länge som jag firar denna högtiden. Undrar om jag får leta påskägg också? Annars snor jag ett från minstingen. Hon är 2 år så hon lär inte förstå ändå. 
 
//Yesterday I had coffee with my friend Sandra at this beautiful venue. I feels like I'm going back a century every time I step through that door. We were there for 2.5 hours, just talking about travels, Paris, living abroad, future dreams and life in general. 
Now I'm off to my brother's house on the outskirts of Malmö to celebrate Easter with my family. I hope I'll get an Easter egg with candy! 
 
Weekend | |
#1 - - Angelique:

Vänner som man bara sitter och pratar med och har så trevligt att man glömmer bort tiden är det bästa som finns!

Svar: Ja verkligen! <3
Christine&OtherSweetStories

Upp