Last Night

 
En bild med mobilkameran från igår kväll när jag var på Grand med några vänner. Det var ganska lugnt på stället faktiskt, men det tog sig lite senare. Snubben med grammofonen ville vi typ smälla till för han spelade bara en massa oväsen, haha. Sedan var det någon konsert med några flummiga hippies som mest gjorde ifrån sig en massa hummande och "aah":ande. Vi skämtade om att vi lika gärna hade kunnat vara på Woodstock där alla var höga på Ecstasy. Ungefär den stämningen var det. När de andra bestämde sig för att dra vidare så stannade jag kvar och väntade in två killkompisar som var på väg. Vi hängde ett tag och cyklade sedan hemåt strax innan två (fast sedan hann ju klockan slå tre innan jag la mig...). Även om jag inte alls drack mycket så märks de tre glasen vin av i kroppen idag. Jag har inte druckit så mycket den senaste tiden så min kropp är nog inte lika van vid olika mängder alkohol. Hursomhelst så hade jag riktigt roligt, både med goda vänner och nya trevliga bekanta.
 
Nu har jag precis gjort en väldigt sen brunch som jag ska äta medan jag ser på en film. Jag orkar inte ta mig till baletten idag. Lite synd, men jag tror inte att jag orkar med någon ansträngande fysisk aktivitet idag. 
 
//I went out with some friends last night, and even if I only had a few glasses of wine I can tell that my body needs rest today. I was gonna go to ballet class but I'm just too tired and don't think that I should do any sort of exercise today, hehe. So now a very late brunch in front of a movie.
 
Weekend | |
Upp