Flight Mode

 
Efter en ganska påfrestande resa igår med tågförseningar, krångel i säkerhetskontrollen och en magkatarr utan dess like, så kom jag till slut fram till Stockholm. Det känns alltid som att komma "hem". Jag bor på hotell två nätter så jag checkade in på mitt rum, fräschade till mig lite och gick sedan ner och mötte Linda i lobbyn. Sedan gick vi runt hörnet till en restaurang och åt middag. Hennes kompis Stina kom också dit och tog ett par glas vin med oss. Själv kunde jag ju inte dricka på grund av att jag inte mådde så bra, men hade nog roligast av oss tre, haha. Gud som vi skrattade hela kvällen. Det var länge sedan jag hade så kul under en middag. 
 
Sedan gick jag tillbaka och var under täcket omkring midnatt. Tyvärr sov jag riktigt dåligt på grund av magkatarren och vaknade flera gånger av att jag mådde dåligt. Dessutom blev det riktigt varmt och ljust i rummet tidigt på morgonen. Jag kan knappt äta eller dricka någonting. Det enda som hjälper är banan och 7 Eleven var stängt igår och de hade ingenting på hotellet heller.
 
Varför kommer det NU?! Så himla dåligt timing. 
 
*femtioelva ledsna emojis*
 
Jag har chillat i sängen en halvtimme men nu ska jag klä på mig och gå ner till frukosten. Linda och Pierre kommer och käkar med mig så det blir trevligt. Hotellet har pool så jag tänkte försöka ta mig tid att utnyttja den senare idag. 
 
Travels | |
#1 - - teruko:

Ledsamt när hälsan falerar... Hoppas du blir bättre snart!

#2 - - Jessica Zederfeldt:

Jobbigt med förseningar!... Hoppas din dag blir bättre :) kram

Upp