Det är ju trots allt Valborg i Sverige




Här är parken som vi gick förbi idag. I nästa vecka ska jag åka dit med Louise. Den verkar riktigt mysig. Fin ingång va? Staketet är vackert med gulddetaljer. Ska det vara fint så ska det vara fint. :-)
DEssutom kom sommarn nog till Paris idag. Det var strålande sol och varmt hela dagen. Lovely!

Har spenderat kvällen med att titta på "Lejon"(= Madagaskar-filmen) med Louise och så har vi busat lite också. Hon piggnade till lite och verkar bättre nu än innan idag. Hoppas hon mår bättre i morgon.
Sen blir det middag och även lite vin. Melanie och hennes kille är här också och ska äta med oss, så det blir nog lite festligt. Det är ju trots allt Valborg... i Sverige. Hehe. Och röd dag här i morgon, så man får ju festa till det lite grann.
C'est le weekend! ;-)


Den "typiska" Metro-stationen enligt vår bild på Paris va? Den stämmer till stor del. Finns endel sådana här fina skyltar i stan.


Update: Jaha, så kom jag ut i vardagsrummet och där har Louise precis lagt en stor jävla pizza på golvet. Magsjuka?
De som känner mig kan nog räkna ut i vilket tillstånd jag är i nu. Hjärtklappning, ångest och illamående(ja se, det är redan på väg!) är några saker jag känner nu. Jag har ju varit nära Louise idag och kan ju blivit smittad om det är maginfluensa.
Om det är något jag inte klarar av så är det spyor och magsjuka. Gaaah!


Paris | |
#1 - - Jag och fotbollsspelarn:

Åh paris, I love paris!

#2 - - HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

Miss it soo much!

Upp