Månadens första köp?




Jag älskar att gå och strosa i butikerna och titta på allt fint som kommit till hösten. Etam, Naf Naf, H&M, Benetton, GAP, sko-butikerna. Men det är som en liten spärr som gör att jag inte kan få för mig att köpa något. Jag provar och tittar och funderar. Men jag köper inget. Jag har sådana perioder ibland. Det är ju såklart inget negativt, snarare tvärtom. Jag har blivit ekonomisk och klok på äldre dar! ;-)

Men däremot såg jag en väska på Monoprix häromdagen som jag verkligen skulle vilja ha. Den är inte i skinn men ser ut som skinn och känns som skinn. 30 euro är ju inte mycket heller. Och skulle vara perfekt när skolan börjar! Och nu har jag ju tjänat pengar...

Vad säger ni peeps? Ska jag slå till och unna mig något(Starbuck's-frappuchinos räknas inte aldrig som unnande, det är för att överleva, en nödvändighet... ;-P) för första gången på en månad?


Shopping | |
#1 - - Ellinor:

Snygg!!

#2 - - Familjen Ekelund:

slå till!

#3 - - Karin:

Okej... den där var helt sjukt snygg! om jag var du skulle jag slå till direkt!

#4 - - Amanda:

Snygg, klart att du ska unna dig något fint! =)

#5 - - b:

Ville bara kika in och skriva att jag är en gift man nu :)



Nu ska jag börja blogga igen efter ett par intensiva dagar.



Kram

#6 - - Nina:

Klart du ska ha väskan gumman! urfin =)



Take care girl!

Upp