Today I was wearing this




Idag har det varit ganska märkligt väder. När jag gick ut ur porten mitt på dagen så kändes det som sådär 6-7 grader kallare än inatt när jag promenerade hemåt(kan ju iofs varit alkoholen i kroppen som gjorde det...) så jag åkte upp igen(bor på 7:e våningen men som tur är finns det hiss till 6:e. Annars hade mina dagar varit ganska jobbiga eftersom att jag ALLTID glömmer någonting, haha) och hämtade en sjal.

Sen när jag promenerade för att möta Christophe så blev det helt varmt så jag tog av både kofta och sjal. När vi satt och åt tog jag av och på kavajen säkert 3 gånger, haha! Typiskt vårväder antar jag. Det ska tydligen bli sämre väder i helgen men man kan ju inte bli för bortskämd antar jag.
Lunchen var för övrigt grymt god. En mör bit entrecôte och god stekt pommes des terre sautée. Precis vad jag behövde idag! Bakis och trött, höhö.

Nu ska jag åka och hjälpa C att montera ihop sin nya sängstomme. Har har köpt den från IKEA så jag tror att det behövs lite svensk expertis ;-)


Klänning från Zara, skärp från MQ, tights från Gina Tricot, skor från La Redoute, kavaj från VILA, ring från H&M och armband från Etam. Väskan är Marc by Marc Jacobs.

Outfits | |
#1 - - Ferferi:

Jag tänkte på det här med spegeln som du fotar dig i. Är det i entrén hemma hos dig?

För visst är det så att så många entréer har speglar här i Paris? Jag undrar varför. Modets huvudstad...?

#2 - - Karin i Nice:

Söta ballerinaskorna är!

#3 - - LIVINGROOM:

Hej christine! hur är det med dig? längesen. är du fortfarande i paris? jag är tillbaka i skåne efter en vinter i dalarna. så skönt med vår! ha det bra, kram!

Upp