Inspiration from Italy



Bild snodd från bloggen iLoveMi. Hoppas det är ok...?!


Kolla denna snyggingen. Hon vet hur man bär upp en rutig skjorta. Visst hennes 14 centimeters-klackar eller övriga supertrendyandstyle garderob à la D&G och annat dyrt är inte riktigt jag. Men modeöga, det har hon. Ni måste föresten kolla in hennes blogg från Milano. Riktigt bra grejer.

Så här vill jag gå runt hela våren. Med min jeansjacka och tights till. Eller till ett par enkla svarta höga sandaler(normalhöga, meaning max 10 cm MED platå) i sommar. Och så solbrillor till det, såklart. Perfetto!

Var kan jag hitta en sådan skjorta?

Inspiration | |
#1 - - Aida:

hehe vad sot du e!



kolla alla second hand/ vintage affarer du vet!

Herr avdelningen battre da skjortorna ar mycket langre och kan anvandas precis sa dar.. med skarp.. som klanning!



min ar faktist snodd fran Farfar haha!

xxx

#2 - - kim:

Åh vilket lyx! Har inte varit på uteservering än. Men snart går det säkert att vara ute var och varannan dag :)

#3 - - Linda:

snyggt!

#4 - - Magdalena:

Snygg outfit. Har en rutig skjorta, dock inte så mkt använd, än...:) Förresten, ja jag tycker du ska testa sushi igen. Första gången gillade jag inte alls det. Men det blir supergott sen, lovar :) Det finns väl i frankrike? :)

#5 - - FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet:

Den bloggen följer jag också! Hon har grym stil!

#6 - - Nina:

Ursnygg skjorta! Köpte nåt liknande när jag var i Barcelona :)



Glad Påsk på dej. Kramar.

#7 - - b:

Finns inte rutiga skjortor att hitta på vilken klädaffär som helst?



Skjortor is the shit :)



Hoppas du får en bra påsk!!



Kram

Upp