Kungligt i Paris




Jag gissar att detta är på ministerpalatset. För ni ser väl vem som står där till vänster? En sjungande fransk presidentfru.


Tydligen var Victoria och Daniel i Paris i veckan. Jag tycker att hon ser så söt och fräsch ut jämt. Vi har verkligen en fin blivande drottning. Tycker ni inte?

Jag har föresten sett prinsessan Victoria på väldigt nära håll. När jag jobbade som värdinna på Svenska Handelskammarens svensk-franska soirée på Petit Palais Paris förra hösten, så var hon där.
När hon kom in så var verkligen all fokus på henne. De andra gästerna flyttades(och det var stora namn inom svenskt näringsliv kan jag ju säga) för att hon skulle komma in. Även om hon är van nu, så såg man på henne att hon nog fortfarande inte känner sig helt bekväm när hon har ALL uppmärksamhet på sig. Det visar verkligen på ödmjukhet och efter det så tycker jag om henne ännu mer.

Jag stod bara några meter från henne och jag minns att jag och en annan av tjejerna som jobbade då, noterade hennes snygga skor, haha!


Music & Culture | |
#1 - - Ellinor:

Jag kommer faktiskt ihåg att du skrev om detta!

Hon är verkligen någonting alldeles extra, så otroligt naturlig och jordnära. Vi hade inte kunnat ha en bättre företrädare för vårt land.

Kram

#2 - - Maria - fashionstars ☆:

Jag älskar Victorias klänning! :)

Upp