Ännu fler geléhallon




Efter en sen middag så kände varken jag och Christophe för att gå ut ikväll. I stället blir det film och geléhallon i sängen. Han nappade inte på mitt förslag att se Den lilla sjöjungfrun, så i stället blir det How to loose a guy in 10 days. Femte gången jag ser den men det gör inget. Vissa filmer kan man se fler än en gång. Som Titanic, den har jag sett 14 gånger. Behöver jag säga att jag kan alla repliker och scener utantill?

Btw, jag var ute och sprang innan middagen. Det var skönt!

C'est la vie | |
#1 - - Madeleine:

Har du blonderat dig? Eller är det av solen? Ditt hår ser riktigt ljust ut på bilden. Kan ju också bero på att den är i svart-vitt..:)

#2 - - Gaymasen:

Jag spar alltid filmer för "utifall att jag vill se den igen", men det händer aldrig. Gelehallon ÄTER jag dock gärna mer än en gång. ;-)

Upp