Je compte les jours










Tiden går snabbt. Det är ett som är säkert. Om 10 dagar åker jag till Paris igen. För en gångs skull har det varit ganska långt mellan gångerna, hela två månader. Oftast brukar jag ju åka varje månad och jag har inte varit från Paris så här länge sen innan jag flyttade dit. Men det känns skönt för nu saknar jag verkligen Paris!

De spikade planerna är en födelsedagsfest och... ja sen var det visst inget mer spikat. Haha! Men jag hoppas på långa middagar med vin&ost, promenader i Parc Monceau, kaffe i solen (förhoppningsvis!) på en uteservering, shopping i le Marais och såklart massor med mys med älskling. Det kommer bli så bra.

Förra året åkte jag en vecka till Stockholm i slutet av februari och när jag kom tillbaka till Paris den första mars, så var våren på ingång. Jag hoppas på samma fenomen i år. Det vore en härlig bonus.


Paris | |
#1 - - Anonym:

Så HÄRLIGA franska bilder:)

#2 - - b:

Låter riktigt härligt! Vi funderar på Paris nån dag eller så på väg mot Colombia.



Visst gillar jag vinter och snö men våren är även efterlängtad hos mig :)



#3 - - Frida:

Härliga bilder!

#4 - - Lilla H:

Ja den brukar vara snabbare än i sverige här får vi nog vänta tills maj!

#5 - - Jossan:

Är det du som har tagit alla bilderna i den header? :)

#6 - - Natalie:

Jag hoppas också på vår tills början av mars!!! För tillfället är det 7 grader och halvsoligt, men det kanske ändå är mycket bättre än vad ni har i södra Sverige.

Jag skickar lite mer inplanerade grejer för den helgen snart!

Kram!

#7 - - Sofia:

Fantastiskt vacker stad! Älskar att bara sitta på ett av många mysiga fik och spana in folk när jag är där.

Upp