The sightseeing continues








Igår Visade jag kusin vitamin min favoritpark och efter det tränade vi rumpmusklerna i Montmartre. Sophia tog 15 kort på Moulin Rouge och jag tog kort på allt som såg fint ut. Hade de inte varit så klumpiga så hade jag velat ha en systemkamera. Korten blir så himla fina!

Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det mer sightseeing med paus för lunch hos svärföräldrana. Jag har en känsla av att min kusin kommer få smaka på riktig fransk mat.

Things I like | |
#1 - - Samantha:

Jösses, har inte varit här på så länge men jag blir så glad över att se att du hittat tillbaka till Paris. En dag kanske jag kan fatta modet och flytta också. Det börjar bli dags. Hoppas allt är himla fint med dig!

#2 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Fint det ser ut!

#3 - - Sofia:

Det kan vara rätt skoj att köra seightseeing i en stad som man lärt sig på just det sättet. Och jag tycker du ska skaffa en systemkamera, man lär sig att ta med dem. Och den kan ge dig en grymt bra anledning till att köpa en ny och större handväska ;-)

Upp