Hemma hos Mia

 
 
De andra två är och köper film-godis så jag passar på att slänga in ett till blogginlägg. Jag måste berätta om vad jag hittade på igår kväll. Då var jag nämligen hemma hos Mia. På grund av ett litet missförstånd dök jag upp utanför hennes dörr mer eller mindre oanmäld. Så blir det när man bestämmer ett träff för långt i förväg och inte har tillgång till telefon och internet. Som tur var så är hon en supergo och gästvänlig tjej så hon bjöd in mig i sin mysiga lägenhet och bjöd dessutom på god mat. Fritata, eller någonting sådant heter det visst. Hur gott som helst.
 
Det är så klart lite nervöst när man ska träffa en total främling (eller ja, nästan i alla fall) och man inte alls vet hur personen är i verkligheten. Men ni ska veta att det här är en tjej som är lika trevlig, rolig, ödmjuk och färgglad som hon ger bild av i sin blogg. Pratglad och jordnära.
 
Vi pratade så mycket så tiden flög iväg och helt plötsligt var klockan way past bedtime. Jag cyklade hem i regnet och tänkte att jag nu har en ny kompis i Malmö.
 
 
Nej nu ska jag äta glass och kolla på The Others!
 
 
Fun stuff | |
#1 - - Ellinor:

Ni verkar ha haft en riktigt mysig kväll tillsammans och om det är någon som kan ta emot oväntat besök med ett leende på läpparna så är det Mia. Ni är fina tjejer båda två så kan mycket väl tänka mig att ni trivdes bra i varandras sällskap!
Kram

#2 - - Erin:

How exciting that you got to meet Mia! I thought you two knew each other in real life, but I guess you do now. I've met two blog friends in real life and it's always so wonderful, you end up chatting like old friends. Blogging relationships are such sweet things. Hope you are enjoying your time at home!

#3 - - Erin:

How exciting that you got to meet Mia! I thought you two knew each other in real life, but I guess you do now. I've met two blog friends in real life and it's always so wonderful, you end up chatting like old friends. Blogging relationships are such sweet things. Hope you are enjoying your time at home!

#4 - - Jasmine:

Härligt att höra! Vill också gå på bloggdejt! Svårt dock när man bor i Italia. Damn it!

#5 - - Mia:

#6 - - Sofia:

Vad mysigt! =)

#7 - - Jessica:

Oh the others är mäkta scary!! :P

Upp