SNEAK A PEEK

 
 
En liten sneak peek på min nya kjol. Någon H&M-expert som vet om de röda etiketterna tillhör trend-avdelningen eller om det är någon specialkollektion? En bättre bild på kjolen kommer i morgon.
 
Efter 3 snabba km parken höll jag på att förstöra kvällens mat (glömde bort den i ugnen men som tur var hade timers startat om så det var bara LITE bränt...) men som tur var undslapp jag den katastrofen och vi åt en god lasagne som söndagsmiddag. Nu tittar Christophe på Ryder Cup och jag hoppas att någon vinner snart så vi kan stänga av skiten. Hur kul är det att kolla på folk som spelar golf? Egentligen?
 
 
 
Shopping | |
#1 - - Jenny:

Haha jag vet ju vad det betyder, det var ju därför jag tyckte det var då konstigt och var tvungen att fråga. Det ligger något bland all mat och du skriver att du ska laga mat, och så ligger det något som det står "badrum" på mitt i allt och då blev jag nyfiken på vad det kunde vara i matväg! :)

#2 - - Jenny:

Haha och jag tyckte det var så konstigt att något hette "badrum" eftersom jag trodde att du skulle laga något med maten på bilden. Tänkte att min franska inte var bra nog, så det kanske var något annat som också hette det (typ en stad eller något). Såg ut som feta, så tänkte att då var det väl det. Hahahaha!

Upp