The Christmas In You

 
 
Long time no see. Jag slåss mot trötthet den här veckan. Jag brukar inte dricka kaffe varje dag, men denna veckan har jag varit tvungen att ta till med koffein. Det känns lite som att jag har ett helt dygns sömn att ta igen. Frågan är ju om man faktiskt kan ta igen förlorad sömn? Forskare verkar oeniga om det där. En sak är säker: I morgon ska jag sova ut. Dessutom har jag en massa jag behöver ta tag i hemma. Som tvätthögen, städning, fylla på kylskåpet, städa bland pappershögen etc etc. Det får bli en lugn helg tror jag.
 
Dessutom är det ju både första advent och 1:a december på söndag. Jag köpte en chokladkalender idag, haha. Det får man väl ha även om man är 29 år? Lite juldekorationer tänkte jag dessutom inskaffa i morgon. På julen är det som mysigast hemma och jag älskar sådant som ljusslingor och stjärnor som lyser upp. 
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Louise i Italien:

Man får helt klart ha en chokladkalender även när man är 29! Man får också se på julkalendern på SVT (play) samt längta barnsligt mycket efter lussekatter på Lucia! :) Allt är tillåtet!

Svar: Hehe. Det påminner mig om att jag inte öppnat lucka 3 ;)
Christine&Paris

#2 - - Ia:

Har inte skrivit det innan, men vill tacka för en bra blogg! Som fd Paris-bo är det härligt att se bilder och betraktelser från Paris, men även höra dina tankar om saker. Du skriver bra och verkar vara en smart och trevlig tjej! :)

Svar: Hej Ia! Kul att du lämnar ett litet spår efter dig. Åh, vad fint skrivet. Tackar så mycket! Jag tycker ni läsare verkar vara minst lika trevliga och smarta :)
Christine&Paris

#3 - - NATALIE:

Bra blogg!!

#4 - - Robin:

Vi har ju fixat både gran och julkalendrar, haha. Ni får komma över på julfika någon dag :)

Svar: Ja, gärna!
Christine&Paris

#5 - - Rebecka:

Jaaa då kan du väl om du orkar/hinner visa skriva om Franska juldekorationer traditioner?

Svar: Jag ska se om jag får mig tid till det :)
Christine&Paris

Upp