Live Lounge

 
 
Jag vaknade i morse och kände som att jag blivit sämre igen. Så jag stannar hemma idag för att kurera mig. Hittills har jag kollat på Dirty Dancing, ätit en megastor frukost (jag inbillar mig att mat hjälper för att bli frisk - kan även vara en ursäkt för att få äta), kollat på en massa youtube-klipp, ringt styrelsen för att få dispans på hyran (jag väntar på att få ett dansk bankkonto upprättat och kan innan dess inte få min lön - nooo!) och försökt få Andrew att underhålla mig på skype-chatten. Det är tråkigt att vara sjuk!
 
Förresten, om ni inte redan känner till BBCs Live Lounge så borde ni kolla in det. Kända artister gör en kort livekonsert i radio (vissa även med publik) med några av sina låtar, samt en cover. Andra som medverkat är Coldplay, Taylor Swift, Pink, Lily Allen och The Script... med flera.
 
Här är till exempel en riktigt skön version av Robyns "Dancing on my own" med Kings of Leon.
 

 
Eller Kelly Clarkson som sjunger Coldplays "Princess of China".
  
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Carina:

Tänkte på dig då jag såg detta :)
http://www.lajkat.se/7-bilder-pa-en-av-paris-absolut-minsta-lagenheter-bara-8-kvm/

#2 - - Hanna:

Oh, vad åt du för nåt? Det ser ju jättegott ut :P

Upp