ITALY 2012 #throwbackthursday

 
 
Pictures from four days in one of my favourite countries: Italy. They are all taken in Verona and Parma in August 2012.
 
Sist jag var i Italien är för nästan tre år sedan. Som tur är har jag en resa bokat dit i sommar. Andra veckan i juli åker jag åter igen till älskade Italia. Jag ser fram emot sol, bad, pizza, smöriga italienare och krämiga cappuccinos. Italien måste ju vara ett av världens mest underbara länder? Jag skulle kunna tänka mig att en dag ha ett litet hus någonstans vid kusten. Med vinrankor och palmer i trädgården. 
 
Bellissima.
 
 
Travels, Vacation summer 2012 | |
#1 - - Magdalena:

Min dröm att få åka till Italien. Verkar underbart där. Har varit i flera länder i Europa som också varit fina. Men allra mest har jag velat besöka Italien bla...ändå har det inte blivit av...än.

Svar: Det är inte för sent! Du kan dessutom flyga billigt till Rom med Ryanair, de flyger dessutom till den flygplatsen närmast city :)
Christine&OtherSweetStories

#2 - - Emelie:

Tack! Den är från Gant men dessvärre inköpt förra våren.. Kram!

#3 - - Karin O:

Älskar Italien!!!

Svar:Haha men varför? Det gosigaste som finns ju:)
Ja trivs väldigt bra, har faktiskt inte saknat utlandet en enda gång men väldigt fina minnen!
Hur känner du?

#4 - - Frida's Friday:

Sommar i Italien är ju så vackert! Vart ska du hän? :) Får leva Italien igen genom dina bilder då haha

Svar: Jag ska till Genova :)
Christine&OtherSweetStories

#5 - - Elin Löwstedt:

Jag vill också till Italien, men maken är inte det minsta sugen :( Nåaj, får bearbeta honom! :)

Du... nu kanske jag är en tråkmåns. Jag gillar din nya design jättejättemycket... meeeeen bilderna är sååå stora. Jag läser förvisso på min 13"skärm men en bild får inte plats, liksom. Måste scrolla för att se hela bilden... Är det bara jag som är picky?

Svar: Jo fast det blir ju så med stora bilder. Du menar de som är vertikala va? har inte hört några klagomål från andra. Jag får kanske göra en undersökning, haha :)
Ja, gör det! Italien är ju underbart ;)
Christine&OtherSweetStories

Upp