You are coming with me to Paris

 
 
Jag har haft så mycket att göra på jobbet idag, men har jobbat så effektivt så jag nästan är imponerad av mig själv. Nu hoppas jag verkligen att jag hinner bli klar med allting innan jag går på semester i morgon. Nu ska jag ta tåget till Malmö och så måste jag handla några grejer på vägen hem. Jag har förresten packat ner den här fina kjolen som jag köpte för ett par veckor sedan. Den passar bra tillsammans med sidenskjortan från Uniqlo. Den köptes i Paris för ett par år sedan och har verkligen blivit en favorit. Hela den här outfiten får följa med till Paris.
 
Det får ju såklart ni också. Jag får hoppas att jag har tid att skriva bara, men kamera lär användas flitigt under veckan som kommer så bilder kan jag absolut lova er.
 
 
Outfits | |
#1 - - Nasha:

Hej! Vilka härliga plagg! Du har verkligen din egen stil! Det är coolt! Ha en skön resa! :)

#2 - - Linda:

Åh vilken fin kjol! Jag passar alltid på att smita in på en Uniqlo när jag ser en. Gillar också deras kläder skarpt.

Upp