Wake up. Kick Ass. Repeat.

 
 
Jag behövde någonting fint på mina väggar, och samtidigt en påminnelse till mig själv att inte tvivla på mina förmågor. Jag har inte köpt något snöre för att kunna fästa den på väggen än, så tills jag får ändan ur vagnen står den på min bokhylla tillsammans med mina antika ljusstakar som jag ärvt från mina farföräldrar, smyckesställningen från Paris och doftljuset jag fick av Linnéa i födelsedagspresent. Egentligen vill jag förstora upp några foton och hänga upp dem, men jag har fortfarande inte bestämt vilka ännu. Att det ska vara så svårt? 
 
Idag gick jag upp i god tid så att jag hann äta gröt, sminka mig och inte stressa iväg. Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. I vanliga fall springer jag ut med andan i halsen, glömmer busskortet, hinner inte äta så mycket som en tugga av en smörgås och kletar halvdant på lite mascara på bussen. Dessutom har jag mirakulöst klarat mig från att bli sjuk. Idag vaknade jag nämligen utan minsta tecken på en förkylning.
 
*peppar peppar*
 
Det här ska nog bli en bra måndag.
 
Home Sweet Home, Inspiration, Vardagslyx | |
Upp