Passport Cover

 
Jag har letat efter ett passfodral riktigt länge men hittade inget som både var fint och hade extra fack för exempelvis kreditkort. Sedan fick jag se det här duvblå fodralet på & Other Stories. Visst är det fint? Det kostade 275 DKK och är helt i skinn, så det var minst sagt prisvärt. De har så mycket vackra saker i den butiken nu. Det är svårt att behålla Visa-kortet i plånboken när jag går in där. 
 
På tal om pass, så åker jag norrut nästa vecka för några dagar i Stockholm. Inte för att jag normalt sett behöver ha passet med mig när jag ska åka inom Sverige, men jag flyger ju från Köpenhamn och med gränskontrollerna så måste jag ha med mig ID-handlingar i vilket fall. Så då får jag användning för mitt nya fina passfodral. Det gäller att ta alla chanser man kan få, eller hur?
 
Shopping | |
#1 - - Netti Starby:

Vilket fint passfodral du har hittat! Kram

Svar: Tack, jag är väldigt nöjd :)
Christine&OtherSweetStories

Upp