Changes coming up

 
Såhär mysigt hade jag det igår eftermiddag när jag mötte upp med min kusin och hennes lilla gullunge Ines. Det här cafét i Slottsparken är så himila mysigt. Batteriet på kameran dog precis när Sophia hade tagit bilden på mig, men nästa gång jag går dit ska jag se till att fota lite mer så ni får se. 
 
Jag har någonting nytt på gång gällande bloggen. Det kommer ske en ganska stor förändring och jag hoppas att ni alla följer med mig på det. Jag hoppas att det kommer vara en positiv förändring för mig, och att ni kommer vara okej med den. Det känns lite läskigt, men jag är ju inte den som drar mig för att gå ur min comfort zone. Så jag testar och så får det bära eller brista. Jag är inte helt redo ännu, så ni får troligtvis veta i slutet av helgen eller i början på nästa vecka. 
 
Idag har jag spenderat ett tag med att maila och ringa till olika företag och . Bland annat för bostadsrättsföreningen. Jag hade ett möte igår med företaget som äger fastigheten så nu känns det som att jag har lite bättre koll. Jag har förresten börjat titta på Suits igen. När jag bodde i Paris så kollade jag och C på det, men sen åkte jag bort en helg och då svek den jäkeln mig med att se fyra avsnitt UTAN mig. Fy farao. Så jag tappade liksom suget, haha. Nu ska jag se resten av ett avsnitt som jag började titta på igår och sen cykla in till stan för några ärenden.
 
 
//Yesterday I met up with my cousin to have a coffee at the garden cafe in Slottsparken here in Malmö. I've written about it before, but never really taken any pictures of the scenery. Unfortunately my camera died just after Sophia took the picture of me, but next time I'll be sure to snap some shots from this pretty place. 
 
There are actually some changes about to happen here on the blog. I'm about to take a step out of my out of my comfort zone, but you have to try new things in life. Are you with me on this one? Stay tuned and I will let you know by the end of this weekend, or in the beginning of next week!
 
I've been doing some phone calls and emails this morning, and now I'm just going to finish watching an episode of Suits that I started yesterday. After that I need to do some errands in the city. 
 
C'est la vie | |
#1 - - Frida:

Hahah, vilket svek att kolla ett avsnitt utan! Haha. Spännande med nya grejer på bloggen. Och du, gillar du Suits kanske du även gillar White Collar? ;)

Svar: Eller hur?! Haha. Är det en liknande serie?
Christine&OtherSweetStories

Upp