NEW BLOG

 
 
 
Vänner, det är dags för en nystart för min del. Förändringar är bra, även om jag ibland kan tycka att de är lite läskiga, och just nu är det just vad jag behöver. Jag blev kontaktad av finest.se som undrade om jag ville blogga hos dem, och jag såg det som en spännande nystart. 
 
Så numera hittar ni mig på finest.se/christinestories.
 
 
Denna bloggen kommer finnas kvar tills vidare, men arkivet har jag fått hjälp med att flytta till den nya bloggen. Så alla inlägg om Paris, resor jag gjort och i princip hela mitt liv de senaste 7 åren (!!) följer med. 
 
Min blogg är ingenting utan alla er, så jag hoppas verkligen att ni kommer följa med. 
Vi ses på andra sidan! ♥
 
 
//Here we go. The changes I was talking about was the fact that I have a new blog. 
YOU'LL FIND IT HERE! I hope you'll follow me there :)
C'est la vie | |
#1 - - Nadja:

Åh, jag blev lite ledsen nu. Jag har följt din blogg så länge jag kan minnas och för mig har din blogg varit en otroligt stor inspirationskälla. Du är så otroligt intelligent och smart! Dina resor i Paris har lärt mig otroligt mycket om både världen och Paris. Jag ser framemot att följa med dig i din nya blogg! :)

Svar: Men åh, söta du då! TACK vad fint skrivet <3 Det gör mig så himla glad att höra :) Du är så välkommen så! Kram!!
Christine&OtherSweetStories

#2 - - Helen:

Why can't I get into your blog

Svar: Are you still having problems entering the new blog? Please email me at [email protected] and describe the issue! Best, Christine
Christine&OtherSweetStories

Upp