Ibland behöver man bara skriva av sig, radera och gå vidare

 
Jag hade ingen bra start till min morgon, och skrev därför ett negativt och argt inlägg. Några av er hann säkert läsa det, men jag kände bara att, nej. Jag behövde nog bara avreagera mig och det finns inget tråkigare än att vakna till att läsa om andras frustration. Så jag bestämde mig för att radera texten och skriva om det. 
 
Nu ska jag försöka hitta tillbaka till mitt skrivarflow (vilket försvann för att jag spenderade 1 timme med att försöka lösa ett problem med min dator). Min nya favoritmacka är knäckebröd med parmaskinka, keso och peppar. Sjukt gott! Det blev en sådan till frukost, och så kaffe såklart. Jag behöver kaffe och peppande musik idag. 
 
Idag ska jag ha en hemmadag och hämta ny energi.
 
1. Skriva fram till klockan halv ett
2. Gå till Willy's och handla lite gott och nyttigt till lunch (= snällt för min mage som just nu inte mår så bra)
3. På eftermiddagen unna mig lite tid i solen. D-vitamin och lite solbränna på kroppen är exakt vad jag behöver.
4. Skriva lite till innan middagen. 
 
PS, jag är snart klar med mitt lilla bloggprojekt. Hang in there people. Snart får ni veta nyheten!
 
C'est la vie | |
Upp