Mitt i natten


Hej mitt i natten! Kom hem från en urtrevlig kväll hos Stina och Tobias för någon timme sedan. Vi gjorde tacos lite sådär spontant och sen blev det film. Vi bestämde även oss för att återuppta en liten tradition på söndag. Guess what? Det är något jag verkligen gillar, som smakar gott och som är typiskt söndagsgöra. ;-)
Hade iafl jättemysigt, och även Stina's kompis Sandra var med.

Borde sova nu men känner mig inte så trött. Fick en impuls så här mitt i natten och färgade mina ögonbryn, haha! Typiskt mig... När normala människor sover så färgar jag ögonbrynen eller städar. Eller bloggar.

Hur som helst så blev det först fika på Mormors Bageri i eftermiddags, sen kollade vi lite rea men nu är jag grymt trött på Entré. Överdos. I morgon blir det stan med Fanny och lilla bebisen istället. Mysigt. Så jag borde nog gå och lägga mig nu. Hittar inte min kamerasladd heller så det blir inga bilder nu från kvällen.

See you! Ciao

Julsemester i la Suède | |
Upp