Sonia Rykiel pour H&M





På lördag släpps Sonia Rykiel pour H&M. Roligt att det är ett franskt samarbete. :-)
Jag såg lite av underkläderna i ett skyltfönster idag, och jag måste säga att det är första gången på länge som jag faktiskt funderade några sekunder på att köa för att få tag på dessa under.

1. Tyckte det fanns några fina BH:ar och trosor, särskilt dessa på bilden och de randiga
2. Jag behöver nya underkläder
3. Det är nästan vanliga H&M-priser
(10 euro för ett par trosor är helt ok)


Men så är det en lördag, och jag känner inte för att stå i hundra år för att försöka få tag på ett par trosor och en BH. Lördagar är nog jobbigt som det är. Dessutom vill jag inte gå upp tidigt på en lördag, när jag är helt ledig.
Men får se, kanske åker in och kikar om något finns kvar någonstans.

Vad tycker ni om samarbetet?



| |
#1 - - Anonym:

vet inte riktigt än men ska helt klart spana in det:)

#2 - - Carolyn:

Helt ok sammarbete, men det slår nog inte Jimmy Choo. Skulle dock vilja ha den blå-svarta behån med dragkedja, den var supersnygg.

Ha en bra dag. =)

#3 - - Tobias:

Snygga underkläder :)

#4 - - Emelie' ChristmasTime:

Väldigt snygga;)

#5 - - Erika:

Det fanns fina saker men tyvärr inget som lockade jättemycket. :)

#6 - - Maria:

låter fint, om de för en gångs skull har vettiga priser! :)

#7 - - Evelina:

Tycker det verkar finnas flera fina modeller =) Hoppas bara att de har tillräckligt stora storlekar också ...

#8 - - Emma Gustafsson:

såklart!

Jag har planerat redan sedan förra veckan att jag ska dit med några kompisar, precis när det öppnar ska vi vara där! :D

#9 - - Ghosthack:

Nog för jag brukar ha noll koll i mode värden, men man bruka känna igen namn och kanske lite bakgund... Men de här Sonia Rykiel har jag verkligen aldrig hör talas om för ens H&M började göra reklam för... illa... =P

#10 - - PussGurkan:

Ja tycker inte det är så snygga underkläder....såg några idag som hade rosor som stack ut från rumpan!

#11 - - mikaela:

ja dom trosorna är jättefina! gillar hela färgskalan på kollektionen :) releasfesten verkar ju ha varit galet magisk också :D

#12 - - Mika:

Det till vänster var riktigt snyggt!

#13 - - N:

Förstår aldrig den hysteri som uppstår när HM släpper kollektioner i samarbete med diverse famous ppl...



Snygga underkläder - självklart

Pris? Dyrt?

Modeller? för smala?



Det är vad jag tycker iaf ;D

#14 - - TERREH - GRATIS DESIGNER!:

Snygga underkläder! Ska självklart ta en titt, men då slutar det antagligen med att jag köpt något och egentligen har jag inte råd med det just nu x)



Kul att du bor i Paris! Var där i höstas, så vackert!

#15 - - Sandra:

jag tänker köpa ett par av dom! Om dom inte tar slut på några timmar som jimmy choos kollektion x) haha

#16 - - Rebecka:

Vackert och elegant... Franska underkläder har stil och hm har bra priser!

#17 - - Sissi:

kul med ett till samarbete :)

#18 - - Molly:

Alltid kul med samarbeten, Finast i kollektionen är svarta kimonon. Och den puderrosa bodyn!

#19 - - nina:

gillar att H&M gör sammarbeten :)

#20 - - Erica:

Det såg ut att finnas en hel del fint i kollektionen, tycker jag. Och jag håller med om att det är roligt att det i princip är vanliga H&M-priser denna gång. :-)

#21 - - malinm.se - en smart brunett!:

spännande :) ser fina ut!

#22 - - bakfia:

vill verkligen ha de randiga underkläderna!

#23 - - baraellizz:

jätteroligt sammarbete tycker jag :)

#24 - - Tiny:

de där var fina men det finns rosa underkläder à sonia rykiel på en massa busshållplatser som verkligen är SKITFULA. typ rosa/beige tanttrosor, apfugly :S

#25 - - Victoria:

hmm, man kanske ska spana in på lördag!? :)

#26 - - Emilia:

spännande

#27 - - Zandiee:

Håller med dig! Innan har det knappt varit lönt att köa, but this time!!

#28 - - S E V D A Y E T I S ♥:

låter skit bra juu:D

fin blogg!

#29 - - Joanna:

KÖÖR!

#30 - - Sara - En dalkulla i Österrike:

Såg dom där idag här i Österrike :P och de var bland de fulaste jag sett. Mormors aka Bridget Jones trosor :P nej usch!

#31 - - Caroline:

Sådär, lite tantigt...ha en bra kväll!

#32 - - Blogtastic:

Njaae...lite tantkänsla över det hela.

#33 - - Junitjej:

Så roligt att inlägget hamnade på blogg.se´s startsida!

#34 - - Rebecca:

Just nu lottar jag ut en header, gratis, på min blogg! Är du intresserad?



Kika då in på min blogg och läs mer :)

http://rebeckhaam.blogg.se/2009/december/utlottning-av-header.html#comment

#35 - - ellen, f o t o:

Tycker det ser riktigt snyggt ut, skulle också vilja ha lite nya fina underkläder men vet inte heller om jag är så sugen på att köa för det :P H&M har ju ganska mycket övriga snygga underkläder :)

#36 - - begagnat&nytt:

de har väldigt snygga underkläder faktiskt!

#37 - - J V H:

Jag tycker att det är H&M:s hittills bästa samarbete! Men det känns ju som om Jimmy Cho precis släpptes... Det brukar väl inte gå såhär tätt mellan designsamarbetena?

#38 - - Marie:

De säljs nog inte på den H&M jag har i min stad, men annars skulle jag kolla in kollektionen! =)

#39 - - zeth:

Jag gillar underkläderna på bilden, men utöver det har jag inte varit vidare förtjust i det som jag sett. Till exemepel trosor med hög midja i 40-tals stil är jag inte förtjust i. Det kan vara vackert på folk som har den stilen, men jag hade aldrig känt mig bekväm i det...

#40 - - Julia:

Det är alltid kul med samarbeten, lite nytt sådär :) Tycker dock att dagens samhälle där man bryr sig mer om märket än kläderna i sig är bisarrt.

#41 - - Chenie:

ja ska gå och kolla imorgon!!! *CAN'T WAIT!*

#42 - - fotonich:

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen (:

#43 - - Jullan:

Njaa, jag tycker inte de verkar vara så snygga saker faktiskt. Sorry HM, tummen ner liksom.

#44 - - Hanna:

riktigt snyggt!

#45 - - ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!:

Himla fina faktiskt!

#46 - - sally:

vem är det ??? de är inte så fina tycker jag

#47 - - Rebecca:

Provade lite idag och vart inte alls glad. Satt illa, taskig kvalité och konstig form. I mina stad fick vi inte dom fina sidenseten i rosa och svart tyvärr :(

#48 - - Nath:

Jag tycker det är kul när det kommer in lite nytt =) H&m behöver lite nytt mer än Snoopy :)

#49 - - Bella:

grymt fina :)!

#50 - - Erika:

kollektionen verkar väl okej.

fanns några söta bh:ar och sånt :)

#51 - - Madeleine:

Tycker både tummen upp och tummen ner. Vissa underkläder var jätte fina. Medans andra bara var konstiga. Som tex, den dära BH:n som hade stora, utstickande rosor vid bröstvårtan. Menar.. Då kan man ju inte ha den BH:n under ett linne tex..

#52 - - emelie:

tycker mest tummen ner.

#53 - - Maker:

SexiSexi.



/Sexiblogg

#54 - - Claudia:

Hej! Gå gärna in och var med i min tävling! // Claudia

Upp