To keep or not to keep?


Här är den, min nya väska. Köpt på NAF NAF och kostade 79 Euro(det sved i plånboken kan jag ju meddela). Min dyraste väska faktiskt. De flesta av mina andra skinnväskor är köpta på rea och har nog kostat under 500-lappen. Om inte mindre. Och tänk så kommer denna på rean sen?



Den har en lång rem som man kan ta av och göra kortare och längre. Good good.


Den är helt svart, inte gråsvart som det ser ut på bilden, är blixten som gör det.


För: Fin som bara den. I skinn. Dragkedja. Man kan både ha den på armen och på axeln. Hittar ingen annan, och jag får lön om drygt en vecka.

Emot: Egentligen bara att den är dyr och att skinnet är lite mjukare än jag brukar vilja ha det, gillar när det är lite "grövre och tjockare". Möjligtvis att jag skulle kunna hitta en i Italien eller Rivieran.
Annars kan jag inte komma på fler argument till att lämna tillbaka den. Det är 30 dagars öppet köp, så jag kan ju fundera dessa veckorna innan vi åker. Dessutom finns Naf Naf i Avignon så jag kan ju lämna den där också.


Men please, help me. :-) What do you think? To keep or not to keep?

Shopping | |
#1 - - Nina:

WoW. Den är ursnygg! Keep it baby.

#2 - - Maja: STYLE & LIFE by LEIA:

Behåll behåll behåll!!!!! då kan du dessutom packa dina kläder i den och lägga mig i resväskan....smart va?;)



och hittar du en till väska i Italien....ja då får du väl köpa den med.....öööööh tänk på finanskrisen;)



Kram

Upp