From a very bad weekend to a very good weekend



My sugarmama takes the check. ;-) Kidding... Hähä.


Igår var en helt hemsk dag. Jag var så trött, uppgiven och irriterad efter en massa problem och mindre roliga missförstånd. Men dagen avslutades med den bästa kvällen på länge. Middag med underbara Elsa på en lika underbar restaurang nära Etoile. För 20 euro fick jag en clubsandwich, en mojito och en halv cheesecake. Not bad!




Efter en club sanwich av size XXL och en såååå god cheesecake så var jag så sjukt mätt. Mådde verkligen illa, haha! Men riktigt nice mat. Dit ska vi gå igen!


Söndagen har varit allt annat än stressig och jobbig. Först svensk fika på svenska kyrkan med Linda. Med Löfbergs Lila och kanelbullar. Väldans trevligt.



Okej att jag la upp bilden Linda? Säg till annars! Du vet vad jag sa... it's all about the photographer? :-)


Påtår och TVÅ kanelbullar blev det. Mmm...mums! :-)



Veckan som kommer så har jag massa jobb tills torsdag, sen blir jag mer ledig. Troligtvis helt ledig på fredag. Skönt! Får massa tid till viktiga saker på förmiddagen och kan njuta av helg på eftermiddagen.
Har inget internet där jag bor men ska försöka få det att fungera på McDonalds.


Nu är jag hemma hos Emilie. Pannkakor blir det. Jag tog första lasset och nu står hon och steker det sista. Ska bli supergott! och mysigt att umgås, vi hinner nästan aldrig ses nuförtiden. So I should be a bit more interactive! Tror att pannkakorna börjar bli klara nu dessutom.

Hoppas ni får en trevlig kväll och vecka!


C'est la vie | |
#1 - - b:

Nice! Vilken jättemåltid, haha

Men för 200 kr var det inte illa.



I helgen har jag inte gjort många knop. Det är skönt med såna helger eftersom vi brukar ha fullt upp annars.



Ta hand om dig



Kram

#2 - - b:

Nice! Vilken jättemåltid, haha

Men för 200 kr var det inte illa.



I helgen har jag inte gjort många knop. Det är skönt med såna helger eftersom vi brukar ha fullt upp annars.



Ta hand om dig



Kram

#3 - - lameilleuse:

Nära Etoile? Där bodde jag ett tag. På Rue Lauriston, närmare bestämt.

#4 - - Karin:

mysigt!

#5 - - Lina:

Ooh gott det ser ut :) cheesecaken ser ju ljuvlig ut!

#6 - - Ellinor:

Ser gott ut det där!

#7 - - Solli:

Mums! Vad gott allt ser ut :-) clubsandwich e gott och jag ÄÄÄÄLSKAR cheesecake..så dit måste jag gå ngn gng ;-)



Blir riktigt sugen på kanelbullen med..hihih..



Take care,

kram!

Upp