Meant to be?



Trenchcoaten kan jag ju faktiskt bara använda nån vecka till... ;-)


Väntar på Iryna som är lite sen. Passar på att leta upp de senaste Deasperate Housewives-avsnitten. :-)

Haha, pratade med brorsan på Skype(nu är det bara du kvar syrran, FIXA HÖRLURAR DIN NÖT!) igår kväll. Berättade att jag är näst intill pank just nu och tänkt köpa en jacka. Tror ni inte jag öppnar käften och berättar att jag redan har 6 stycken? Såklart.
Hans kommentar?

"Du vet att du är skyldig mig pengar va?"

Nu får jag ju MEGADÅLIGT samvete. Kommer typ inte kunna köpa jackan, och sen kommer jag ångra mig för resten av livet. Ungefär.
Och så har jag 15 röster på den röda jackan, varav några att jag "bara måste köpa den"(egen tolkning...).

Okej nu gör jag såhär. De är undanlagda tills lördag kväll. Söndag är det stängt. Finns de kvar måndag eftermiddag så är det MENINGEN att jag ska köpa den. Eller hur? Fanns 5 medium i varje färg typ... Vattentätt. Hähä.


C'est moi | |
#1 - - Karin:

Haha, du MÅSTE ju inte köpa jackan! fast det kan vara skönt att ha en anledning till att köpa den, när så många tycker det :)

#2 - - b:

Hoppas du snart hittar ett boende som passar dig.



Förstår inte men även den här månaden är full av utgifter.

Måste försöka spara pengar till vår semester i februari. Men jag och spara är saker som inte riktigt fungerar ihop :)



Tycker nog den grå kappan. Visst är rött fint men det känns som en grå eller svart kappa håller längre.



Kram på dig

#3 - - Maja: STYLE & LIFE by LEIA:

HIHIHIHIHI----helt rätt!!!!! och TAAAAAAACK sötnos för din kommentar, den värmde mycket mycket!:)



Kramar å lycka till imorn;)

#4 - - Nina:

Åh såklart att du ska ha jackan =)

#5 - - Karin:

Hej Christine!!! vilken fin sida! det tog ett litet tag innan jag fann din blogg och nu känns det som om att jag spionerar på dig (behöver jag tillägga att jag aldrig läser bloggar och annat med löjliga namn?..;) Hur som helst- detta var rätt så trevligt att läsa vad du har för dig....om du ska köpa jackan eller inte.. tuffa beslut väntar;)hehe.

Visst e jag nyfiken på hur Du har det, min kusin, men om sanningen ska fram så e jag ute efter att hjälpa en av mina bästa vänner,Tuva, att hitta ett ledigt rum eller om turen e med henne- en lägenhet att låna under ett halvår i Malmö. Känner du till någon som hyr ut? Det skulle vara helt suveränt om du har tips att ge? Vad tog vägen med din lya? Ok, kanske skulle det vara för bra för att vara sant om den var ledig- men kanske vet du någon annan med rum?

Åter till dig:Christine, det är verkligen roligt att du e på vift! Har du följt mina råd?Hm? "Lita aldrig på någon som diggar Sarkozy och pimpla dig löjlig med gratisvin på så många vernissager som möjligt!" Puss och stora kramen,din kusin Karin¤

Upp