I want to wake up like this everyday



Mysmiddag och ett par glas vin


Jag är så trött idag. Jag sov riktigt dåligt inatt. Vaknade typ varannan timme och drömde en jäkla massa konstiga drömmar. Om smoothies(?) bl a... Resten har jag glömt bort. Men varje gång jag vaknade till så kände jag en varm och mysig kropp som kramade om mig. Och jag vaknade av en kärleksfull puss i pannan. "Je t'adore" viskandes i örat. Då gör det inte så mycket att jag är trött idag. Det är helt enkelt värt det. Jag är fast nu. Det är nog dags att erkänna det.

Jag lagade föresten en riktigt god middag igår. Den var väldigt uppskattad kan jag avslöja. Hehe, man är väl talangfull. Nej men det är en sak jag faktiskt är bra på. Att laga mat :-)

Vardagslyx | |
#1 - - familjen ekelund:

vem e han??? mystiske kärleken....

#2 - - FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet:

ååh va mysigt :-D

#3 - - Anonym:

Vad roligt för dig, Christine. Du är värd en riktigt fin kille, så är det bara.

#4 - - Christine:

Anonym: Jag har ingen aning om vem du är, men tack så mycket. Vad fint skrivet!

#5 - - b:

Gissa om jag är nyfiken :)

Vad underbart och vilken härlig vår för dig



Kram

#6 - - jea:

Lät härligt det där. Med kramar och kärleken då, inte den dåliga sömnen :)

#7 - - Josefin - webbreporter på VeckoRevyn.com:

Jag drömde också en massa knas inatt, jobbigt!

#8 - - Karin M:

Åhh, jag blir sentimental, det är något speciellt med en fransk pojkvän! Haha Kärlekens språk! ;) Lycka till med kärleken!

#9 - - Magdalena:

Vad skoj :) Har haft lite misstankar här när jag läst hehehe :)

#10 - - Cassandra:

vad roligt det är när någon hittar kärleken :)

#11 - - Robin:

<3

#12 - - Anonym:

Stackars

Upp