Jag kunde inte stå emot frestelsen



Jag förbannar dig oh du hemskt frestande choklad...


Måste Marabou Daim vara så himla gott? Och onyttigt för den delen. Råkade äta upp halva när jag lovat mig själv att jag inte skulle röra den. Så låg den där som med ett gloriasken om sig när jag öppnade kylen. Ni vet i FaceOff när Nicolas Cage ställer sig bakom tjejen i kören och tar händerna på rumpan, och de sjunger "Hallelujah, hallelujah!". Sådär var det ungefär. En hallelujah-moment. Och jag kunde inte stå emot. Fan meh. Jag som skulle bli av med mina bilringar.

Jag skyller allt på pappa. Hans förkärlek till Marabou-choklad måste vara ärftlig. Bara att det kom 20 år tidigare för mig. Och att jag inte tar 2-3 bitar som han utan 2-3 rader. Eller 5.

Nu jämnar jag ut det med en kopp te istället och lovar mig själv att gömma chokladen längst in i kylen.
Som om det skulle hjälpa... *suckar åt min egna hopplöshet*

This and that | |
#1 - - ANGIE:

hur kom det sig att du flyttade till paris om man frå fråga? :) intressant med folk som bor utomlands tkr jag!

#2 - - Magdalena:

Men det är ju sååå gott :)

#3 - - Ellinor:

Choklad över lag är förrädiskt gott.

Men hur kommer det sig att du köper Marabou när det finns så mycket god fransk choklad?

Kram

#4 - - Emma:

Jag har aldrig i mitt liv stört mig så mycket på en människa/blogg. Du min vän är efterbliven, snälla skriv inte om mode, om Paris eller någonting annat som du inte har koll på. Jag vill inte se fler bull-brudar som ljuger om hur mycket marabou choklad de trycker i sig.

Din frukost ser vidrig ut.

För att inte verka allt för hård ska du få lite konstruktiv kritik, tips på bloggämnen som kanske är lite mer passande för dig; hästar & hundar, sällskapsspel... Håll dig till det gumman!

Upp