Smycken



Armband från JC


Ring från en smyckesbutik på Entré


Diadem från Glitter och halsband från Ur & Penn


Ni som läst ett tag vet om min lilla fetish för smycken. Tro mig, ni skulle svimma om ni såg min samling. Det är så mycket så jag nästan får ångest ibland när jag börjar fundera på hur mycket jag kan tänkas ha betalat för allting.

Men jag behövde en guldring, ett diadem, armband och ett silverhalsband. Nödvändiga köp helt enkelt ;-P

Så det köpte jag tidigare i veckan. Det var inga dyra grejer direkt och halsbandet köptes på rea(de har ju ALLTID 50 % på Ur & Penn...), så det blev inget megastort hål i min budget.
Diademet hade jag i fredags och alla sa att jag såg fransk ut, haha! Det var inte meningen från början men det blev så. Men visst är det fint?

Shopping | |
#1 - - Karin i Nice:

har också det där flätade armbandet fast i blått :)

#2 - - Maline:

Man har aldrig för mycket smycken, skor och kläder :)

#3 - - Elaine:

Ja fint! Bra att kunna variera:)

Upp