I'm already there in my mind







Jardin des Tuileries. Parkerna i Paris är som vackrast under den tidiga hösten. Ja ni ser ju själva!


Igår kväll bokade jag en enkel resa till Paris den 27:e oktober. Gud jag längtar redan!

Men vänta nu. Spola tillbaka lite. "En enkel resa?", tänker ni. Nej jag ska inte flytta tillbaka till Paris, men hemresan går hem från en annan storstad.
Jag kommer stanna i Paris i 9 dagar denna gången och sen tar jag och Christophe tåget någonstans. Därifrån åker jag sen hem till Sverige.

Kan ni gissa vilken stad jag ska till? Ni som läser min blogg ofta vet nog :-)


Paris | |
#1 - - Karin:

Köpenhamn? London?

#2 - - Karin:

Kan tänka mig att det är underbart vackert där:)

och ohja solig dag och drar till småland efter jobbet;)

hoppas du har en fin fredag!

#3 - - Anonym:

vackert!

#4 - - melanie:

fin blogg! :D

Allt bra?

#5 - - Anna:

Ingen aning, men jag skulle välja antingen Spanien eller Italien!

#6 - - Ellinor:

Yeey! Så roligt att du kommer tillbaka så pass snart. Hoppas vi hinner träffas lite även under dessa dagar.

Du invigde mig även i era planer så jag tror på London!



Kram

Upp