Amatörfotograf



Allt för en bra bild ;) Jag knäppte av EN bild innan jag tog tag i hennes arm och drog ner henne på marken igen, haha! Stina erbjöd mig 500 kr för att jag skulle hoppa i vattnet från bron så hon kunde ta ett kort på det. Jag vägde noga över mitt beslut men svaret blev trots allt nej. Jag kände att priset var för lågt...


Det blev lite shopping men jag tror att det får bli retur på det...


Lunchen ;-P


Skuggänglar




Fina Malmö


Fina Stina



Lite bilder från igår när vi lattjade med min kamera. Jag har börjat bli mer och mer intresserad av foto. Det kanske är för att jag insett att jag faktiskt tar ganska bra bilder ibland. Eller vad tycker ni? Framtida fotografkarriär? ;) Nej jag skojar. Det är inget som jag siktar på. Hehe. Men om vi säger såhär. När jag fick min första digitalkamera tog jag femtioelvatusen kort på allt och inget. 90 % var bara skit. Nu tar jag hellre färre kort och koncentrerar mig på att det ska bli snyggt. Kvalitet framför kvantitet.
Om man räknar bort pinsamma bloggbilder på typ muffins då...

Jag tänkte ta mig till gymmet men så blev jag hungrig så jag råkade äta en tallrik äggröra och tre knäckemackor med avokado. Så går jag motionerar jag nu så kommer det nog komma upp igen, haha! Jag ska däremot vika min tvätt från igår. Någon mer än jag som brukar skjuta upp det till nästa bokade tvättid?


Things I like | |
#1 - - Anonym:

men vad roligt att höra:) ja, får väl hoppas att allt går bra haha återstår att se...



angående din fråga så är det nog bäst att maila [email protected] - de är proffs på att ge bra svar hehe



och riktigt härliga bilder!



hoppas du har en fin söndag:)

kram

#2 - - Ellinor:

Jätte fina bilder! Den första skrämde mig verkligen. Tur att du räddade henne från att falla i vattnet :)

Hoppas du får en fin vecka.

Kram

Upp