Let's hope that next week will be better




Detta är inte min vecka. Det har varit en massa crap hela veckan så jag har blivit alldeles matt av att bli förbannad, irritera mig och vara orolig. Igår var det någon som släppte ur luften ur mina cykeldäck. Jag hade ställt den i trapphuset(alltså det är en liten "foajé" med massor av plats, alltså stod den verkligen inte i vägen) hos Sophia och Joakim. Den stod där max 45 minuter och när vi skulle ut och äta så var ena däcket helt urluftat. Tydligen har det hänt innan så det är någon liten störig jäkel som gör det. Undrar om han vet att jag kan anmäla honom för förstörelse av privat egendom? Och vem GÖR sådant? Idioti. Sen är det syrrans cykel dessutom och nu måste jag lösa det med mitt i allt.

Trots det så blev det en riktigt trevlig kväll. Vi började med vin hos dem, sen indiskt vid Möllan och slutade på Metro. Jag kom trots det hem i någorlunda tid. Nu ska jag steka pannkakor till brunch och så måste jag packa och städa resten av dagen.


C'est la vie | |
Upp