Lång page?







Nu när jag jobbat hela helgen och dessutom inte slösat en massa pengar utan faktiskt sparat mig till en liten buffert, så ska jag unna mig lite lyx. Eftersom jag inte varit hos frisören sen i somras så tycker jag att jag förtjänar en klippning. Så det har jag bokat.

Mitt hår är bara torrt, tråkigt och livlöst så ett par centimeter får jag nog kapa av men jag vill inte klippa mig så kort igen som i somras. Däremot tänkte jag mig en längre page. Vad tror ni om det?
Scarlett Johansson hade en så fin frisyr på Oscarsgalan, men jag tänkte mig kanske ett mellanting av Nicole Ritchie's och Scarlett Johansson's längd.

Jag ska ta med båda bilderna till min frisör så får vi se vad det blir.


Beauty | |
#1 - - Ellinor:

Jag var ock klippte mig häromdagen och det var verkligen välbehövligt. Dessvärre blev jag inte så nöjd så håret får fortsätta att vara uppsatt ett tag till.

Kram

#2 - - Jessica:

himla snyggt!

#3 - - Natalie:

Nicole Richies frisyr är sjukt fin :) I love it!

Du har en sjukt fin blogg måste jag säga! Är allt bra med dig? Kram

#4 - - Lovisa:

Nicoles längd tycker jag verkligen om. Jag har bestämt mig för att mitt hår ryker i sommar, efter studenten. Har klippt av mig det en gång förut och det är otroligt skönt :)

#5 - - CAMIE:

Det är snyggt som tusan men jag har kämpat med att spara ut mitt hår till låångt i flera år nu så håller fast vid det ;D

#6 - - isa:

Så fint!

#7 - - Matilda:

Nicoles långa page är den snyggaste frisyren som finns. Jag har älsat den sen jag såg den första gången!

#8 - - Maja:

Tror att det skulle vara fräscht med page:)

#9 - - jennifer:

scarlett är ju snygg i allt men pagen ska hon nog behålla. sjuukt snygg!

#10 - - Marcela:

Och Scarlett är ju alltid så extremt snygg!

#11 - - emelie:

pagefrillan åker aldrig på mitt huvud.

#12 - - Sofie:

supersnyggt!

#13 - - NATTA:

jag klippte av mitt långa hår häromdagen till en page i den längden, känns verkligen så här sommarfräscht och skönt! :)

#14 - - Cissi:

Wow, måste bara säga att du har en underbart fin header! Snacka om att man längtar ännu mer till vår och sommar då :) Tagit alla bilderna själv?



Jag blev kär i Scarletts frisyr, hade jag vågat hade jag velat ha det så nu i vår! :)

#15 - - felicia:

Snygga frisyrer! :)

#16 - - Sofie:

Riktigt snyggt! Har själv en sån frisyr ;)

#17 - - Jasmin:

Hade aldrig klippt mig så

#18 - - Micha:

snyggt!

#19 - - Elvira:

Själv klippte jag håret i samma längd som Scarletts efter att ha sett en bild på henne i den frisyren.

#20 - - Robin:

Scarlett Johansson är så satans jäkla vacker alltså, pure eye candy ^^

#21 - - MaryCaroline:

Är inte överdrivet förtjust i page, trots att det är himla fint på vissa. Vet inte varför, men jag tror det bottnar i att jag tycker det är en ganska trist frisyr utan någon speciellt.

#22 - - Sara:

Nicole Richie's frisyr är dösnygg! :)

#23 - - jenny:

Scarletts va super läcker med de lockarna!

#24 - - CaTTis:

Scarlets frisyr var riktigt fin! =)

#25 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Så himla snyggt! Tror det är en frisyr som många passar i :)

#26 - - Ida:

Scharlet är jätte fin i sin nya frisyr! :) Har själv haft samma frisyr som henne, men själv tyckte jag att det blev tråkigt efter ett tag! :/

#27 - - Clara:

Kan nog bli jättesnyggt :D. Page är ganska så underskattat. :). Har själv en typ av uppklippt page och jag trivs jättebra i det =).

#28 - - LORISSA LOVEBOMB:

Jag hade page förra våren och ÄLSKADE det! Men när det växer ut är det riktigt besvärligt :O

#29 - - Maria:

Jag impulsklippte mitt när jag var hos frisören för ett par veckor sedan. Nu har jag en pageliknande frisyr som är kort baktill och längre framtill. Känns helballt! :D

#30 - - HEDDDA:

Scarlett JOhansson är ju sjukt snygg i page

#31 - - Isabelle:

Tycker det är grymt snyggt med page !

#32 - - Malin:

det är jättefint med page om man har ett hjärtformat ansikte....men jag skulle aldrig passa i page för mitt ansikte är så avlångt :P

#33 - - Mathilda:

Jag har haft page i ett och ett halvt år nu ^^ Tycker det är jätteskönt :)

#34 - - B Y J E N N I E ★:

Var gärna med i min Dagens blogg tävling ! ♥ (Anmäl dig i senaste inlägget i bloggen) ^^



Hoppas jag inte störde !

#35 - - Ida we:

Snyggt! Funderar starkt att klippa av mitt hår, typ till axlarna efter jag tagit studenten :)

#36 - - Åsa:

Åhh! Vad roligt att se, eftersom jag nyligen kapade av mig mitt långa hår. :)

#37 - - Nicole Sanzetth:

Hade gjort om jag vågat, men jag gillar mitt långa hår... Ska dock klippa av en bit på fredag!

#38 - - Junitjej:

Så snyggt det är med page!

#39 - - cindy:

Funderar också på Page fast i en länge variant :)

#40 - - emelie:

page 'r riktigt snyggt!

#41 - - amina:

Riktig snyggt!

#42 - - Maddyz:

Snyggt!

#43 - - andreas:

snyggt när tjejer vågar ha kort hår!

#44 - - chrisse:

Måste hålla med en del som redan kommenterat: Nichole Richies frisyr är riktigt najs! :)

#45 - - sofie:

jag tänker flera ggr på om man ska klippa page liknande..men samtidigtr vill jag ha låååångt hår som jag alltid försöker till att få.. svårt de där sen när killen tycker om sitt hår blir dock valet lättare ;)

#46 - - Anonym:

Det blir nog super fint :) Jag är också sugen, men efter att ha klippt av mitt, så sparar jag till långt igen! Klippte av det ganska så mycket. Har tagit ett tag att få det nedanför axlarna :P

#47 - - ...:

Don't do it, it's a fucking trap! Jag gjorde så för typ ett år sen :(



#48 - - Emma:

Klippte av typ tio centimeter för några veckor sen och kan fortfarande inte bestämma mig om det var bra eller korkat...

#49 - - Gabriella:

Ja hade page förut, de e e skit snyggt!

#50 - - Mikke:

snygga bilder :D !

#51 - - Sarah:

dom va skit snygga :D

#52 - - Dan_e:

Scarlett Johansson er vacker!!

#53 - - Dijana:

Jag älskar både Nicoles och Scarletts page! Jag har hade en längre page, för 2-3 år sedan skulle jag tro, och jag älskade det. Tycker du gör ett bra val med en längre page!



Ha en bra dag!

#54 - - Tricolore:

Axellångt som Nicoles är jätesnyggt! Våga klipp kort!

#55 - - karin:

så fint! :)

#56 - - Catja - A fashion blogger:

Var med och tävla på min blogg om att vinna ett örhänge samt att bli Veckans blogg vinnare! Lycka till :)

Upp