Svart manchester





Detta var vad jag hittade på H&M i fredags. Ett par svarta manchestershorts. Det var verkligen ett impulsköp men de kändes så rätt direkt. Jag tror att detta kan vara vårens kommande favoritplagg. Det passar till så mycket! Jag tänkte matcha med färgglada linnen och toppar samt snygga skjortor och blusar.
Åh nu längtar jag till våren. Och min jeansjacka. Och mest av allt tills jag får slänga ner vinterjackan i förrådet...

Shortsen kommer från Divided och kostade 250 kronor. 


Shopping | |
#1 - - Jennifer:

Riktigt snygga, förstår att du är nöjd!

#2 - - Karin:

Nej semesterdagar spar jag till andra resor och till sommaren:) Skrev här om varför jag/vi åker nu http://karinolofsson.se/2011/february/reser-om-en-vecka-idag.html Killen ska jobba och jag stannar ju inte tre veckor själv här borta nog för att jag trivs men hehe passar på att hälsa på på kallare breddgrader istället;)

Hoppas du fått en fin start på veckan!:)

#3 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

riktigt snygga o de satt ju perfekt på dig!

#4 - - Jeanette:

Jättesnygga! Längtar så mycket till våren nu, det är ju ganska skönt att snön har försvunnit också.. det känns ju lite närmre till våren då :)

#5 - - http://thefashionsight.blogg.se:

så snygga! jag vill också ha manchestershorts!

#6 - - HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

Snygging;)!



Kram

#7 - - Gaymasen:

Snyggt! :D



Och tack snälla för kommentaren om frillan :)

Upp