Tidig måndag (enligt franska mått)



Vilken färg ska det bli på naglarna?

God morgon på er! Jag låg kvar i sängen när Christophe hade gått upp och var i färd med att rätta till slipsen, och tänkte "vilken lyx, jag kan ligga kvar". Sen kom jag på att jag inte alls hade tid till det. Måndagstragik. Nej då, ingenting kan få mig att deppa idag. Inte ens vädret!

Idag ska jag hinna:

- Handla lite smågrejer inför Barcelona
- Måla naglarna
- Tvätta
-Springa
- Äta lunch
- Packa
- Panik-packa-om (jag känner ju mig själv)
- Afterworka med Natalie
- Pussa på C så mycket jag kan, vi ses ju inte på en vecka
- Gå och lägga mig vid elva eftersom flyget går tidigt i morgon (kommer inte hända, jag känner ju mig själv)


Men först blir det frukost. Jag är sååå hungrig!


C'est la vie | |
#1 - - Johanna:

Rosa!! :)

#2 - - Penny:

Hoppas du får en riktigt bra resa!=) Tycker du gjorde helt rätt, jobba hinner man göra tillräckligt många år ändå...

#3 - - christin:

Snygga lack! Det rosa hade jag valt :D

#4 - - Kajsa:

båda lacken var ju supersnygga!

Upp