En enkel biljett till Paris





I Parc Monceau förra våren

Nu ska jag berätta en sak för er. Om två veckor sätter jag mig på ett flyg till Paris. Men denna gången är det lite annorlunda, för jag har endast bokat en enkel biljett. Jag ska nämligen göra min praktik där i vår, och sen stannar jag hela sommaren och tänkte sommarjobba där.

Jag får inte bara tid att mysa med min kärlek, utan nu får jag även tid att verkligen umgås ordentligt med mina fina Paris-vänner som jag saknar mest hela tiden här i Sverige. Och njuta av staden när den är som finast. För våren i Paris är någonting alldeles speciellt. När träden blommar och staden väcks till liv igen. Picknick i parken och vin på uteserveringar i kvällssolen. Det är inte mycket som slår det.

Home sweet home.


Paris | |
#1 - - Elin:

Grattis! Vad ska du praktisera med och var? Lycka till!

#2 - - Ellinor:

Jag är så glad för din skull! Så underbart att allting löste sig tillslut.

Hoppas verkligen att jag kan hitta en biljett till överkomligt pris och joina dig för några dagar längre fram i vår.

Kram

#3 - - Karin:

Härligt härligt!

#4 - - Robin:

Åh så avis jag blir! Men då betyder det att du är där när jag kommer ner i slutet på april, så då får vi dansa eller dricka vin i en park eller både och! :)

#5 - - Anonym:

wow vad kul:)

#6 - - Maria:

Åh så du fick praktikplatsen alltså, kul! Då finns det inga ursäkter för oss att inte ses:)

#7 - - Lisa:

Vad kul! Grattis!! Ser fram emot Parisinlägg, blir inga fler resor för min del förrän tidigast efter sommaren. Jag gar här hemma och och tar hand om magen istället som faktiskt blivit riktigt stor ;)



Bonne journée!

#8 - - ttillen - fotoblogg:

åh vad kul, hoppas du får det bra!

#9 - - Sofia:

Vad härligt för dig!



sv: Vet faktiskt inte hur det gick för dem med världsrekordet men kul var det iaf!

#10 - - Maria:

Hehe, nej man ska göra det senast en vecka innan man åker om man ska vara borta mer än ett år. Jag fifflade lite med datumen på blanketten så det blir nog bra;)

#11 - - Sandra:

Det låter riktigt, riktigt härligt !

#12 - - Malin:

Oj, vad roligt! Hoppas klumpen i magen försvunnit nu. Var ska du göra praktik och vad pluggar du?

#13 - - Isabelle:

Fantastiskt! Mycket Paris Paris Paris inlägg, mat, tips, oooh vad underbart. Och vad roligt att ni kan vara tillsammans jämt!

#14 - - Penny:

Wow! Härligt! Grattis! Ser fram emot alla Paris-inlägg framöver!=) Vart ska du praktisera & med vad?

#15 - - Mia:

Men o'boy vad roligt! Var ska du praktisera? Och sommarjobba? Letar du online eller? Nyfiken! Jag kan behöva lite Parisinfo för eget bruk..

#16 - - Jennifer:

Åh grattis eller vad man nu ska säga! ser fram emot att följa dig under ditt nya äventyr!

#17 - - Nina:

Åh så underbart tjejen! :)

Lycka till.

Kram Nina.

#18 - - Anna:

Vad roligt för dig! Måste vara underbart att vara på väg tillbaka. Lycka till! :)

Upp