Thank you for your order





Nu har jag precis beställt det här från TopShop. Jag tänkte ha det på bröllopet nästa helg.
Jag hoppas verkligen de jobbar snabbt på lagret och posten så jag hinner få det innan torsdag. Jag har aldrig beställt därifrån innan och är både orolig över att det inte ska passa eller komma fram i tid. Så nu håller vi tummarna! Annars blir det inte så roligt. Jag får ge mig ut i morgon förmiddag och hitta en plan B så jag inte står där med skägget i brevlådan.


Ännu en punkt att stryka. Nu ska jag äta lite lunch innan jag fortsätter att pricka av listan. I morgon ser jag fram emot en dag UTAN tråkiga måsten och svettig städning.


Tack Debbie för hjälpen! :)


Shopping | |
#1 - - Ellinor:

Skönt att kunna börja bocka av punkter på en lång och tung lista, då känner man att man är på rätt spår i alla fall!

Lycka till med resten och glöm inte att ta hand om dig själv också!

Kram

#2 - - Therese:

Vilken fin klänning!

#3 - - Sofia:

Riktigt snyggt klänning! Och skorna gör sig bra till den.

#4 - - Penny:

Åh, vilken klänning!=) Håller tummarna för att du hinner få den i tid!

Upp