Macarons




Lite macarons vore inte helt fel ikväll till Desperate Housewives. Eller vad säger nì? Jag skulle kunna göra ganska mycket för en låda med pistage/chocolat, chocolat amer, orange gingembre, pamplemousse... etc etc, från Jean Paul Hévin

Någonstans i Paris sitter någon lycklig jäkel nu och smaskar på macarons. Typ en megalåda med 20 stycken. Livet är orättvist ibland. Märks det att jag saknar allt som är franskt just nu? För det gör jag.


Things I like | |
#1 - - Anna:

"Någonstans i Paris sitter någon lycklig jäkel nu och smaskar på macarons" hahaha du är för söt.

#2 - - Carolina:

Jag tänker på macarons var eviga dag!! Det är hemskt :( Tänk att få sätta tänderna i en med choklad/passionsfrukt-smak...

#3 - - Jenny:

Christine, det finns helt ok macarons i Malmö!



Pâtisserie David, Östergatan 7b, 211 25 Malmö - Tel: 040-630 80 80, www.patisseriedavid.se



Kran och ha en bra dag!



#4 - - Sofia:

Mm, kanske ska köpa mig några till helgen =)

#5 - - Isabella:

Gud vad gott! Fick en macaroon kokbok av min mamma, men hittills har jag varit för lat för att ge det ett förök! ;)

Upp