No shit Sherlock



I Jardin des Tuileries i somras.

När jag hittade den här bilden i min Paris-mapp, som är från när kusinen var och hälsade på mig i slutet på juli, så kom jag på att jag faktiskt tappat bort den där koftan. Min fina kofta med gultrådar jag köpte i Paris på rean för två år sedan. Det var ett riktigt bra köp måste jag säga. Jag måste göra en utredning och se var den hamnat. Detektivarbete. Jodå, visst finns det en Sherlock i mig. Jag har lärt mig från den bästa: Remington Steel.

Nej ni, nu ska jag hem till min lägenhet och mäta så jag kan köpa lite krokar, handdukshängare och grejer till badrummet. På torsdag ska de städa, på fredag är det besiktning och i helgen flyttar jag hem igen.

Ett ord. ÄNTLIGEN.


C'est la vie | |
#1 - - Sofia:

Vad skönt att få komma hem! Förstår att du ser fram emot det =)

Upp